Powered By Blogger

Monday, March 15, 2010

games vs





hari ini aku nak citer pasal games plak
ok first aku nak citer pasal xb0x 360, xbox 360 nie games dier gempak lah kire setanding ngan ps3 kire gambar dier gempak nak mampos lah sama ngan ps3 punyer graphic tetapi nak cakap games xbox360 memang banyak and kalau korang nak taw , ape yang game x box ader kemungkinan besar ps3 tidak ader serupa lah ngan ps3 contoh game xbox ader ialah bayoneta dan kalau ps3 ialah god of war.... bagi aku kedua2 console nie memang gempak kalau nak aku pilih aku akan pilih xbox lah sebab aku pon dah beli xbox 360,ini kerana xbox360 ni ader pirate cd...huhuhu...ps3 x ader pon kuar , bak kater orang ps3 keluar bluray disc tu yang harge cd dier melampau2 sekeping rm160...tapi xbox pon ader x best nya contohnya controller dier besar gabak...x best lah kalau maen lame,tangan boleh krem,kire aku sebagai pelaggan xbox360 aku memang x puas hati dengan joicestick dier...tu je...yang laen semua sama ngan ps3 ...kedua2-dua console nie memang support kabel full hd...okie tu jelah aku nak cerite pasal games...

No comments:

Post a Comment