Powered By Blogger

Sunday, January 24, 2010

Pengenalan

Assalammualaikum,nama aku Aqashah Johari bin Luqman. Asal Pasir Gudang,Johor.aku memang orang Johor pure(original lah kiranya) x ada sebab aku nak cakap aku ni KL lah Singapore lah and macam2 lagi.aku bangga aku orang Johor.Hidup Johor.!! Aku abang sulung dari 4 adik beradik . Aku sekarang belajar kat Uitm segamat,masuk tahun nie dah lebih kurang 4 tahun dah aku kat segamat kira macam segamat nie tempat lahir aku no 2,hahaha...tapi duduk segamat sebenarnya banyak dugaan 1st makanan dier kat sini mahal2,2nd nak cari tempat makan payah jugak,3rd nak pergi lepak2 lagilah payah,ada tempat lepak tapi kat port black,eon snuker jelah..bukan nak cakap aku budak bandar tapi budak segamat sendiri tak tahu nak syorkan aku nak lepak kat mana..tp overall kalau nak pikir,segamat nie memang inviroment study lah..dibandingkan dengan shah alam,segamat lagi selamat lah..aku dah kire sebati dah kat segamat kire dah tak kisah pasal semua lah.aku tahu apa nak buat kalau aku dah kat segamat. ok sampai sini jelah pengenalan,aku tak pernah guna blogspot nie first time..itu pon aku buat sebab ada assingment...harap pengenalan nie okie..wassalam..

1 comment: